Svar från läkaren..

Pratade med en distrikssköterska i tisdags och skulle få svaren från min magnetrötgen.. men det fick jag inte utan hon sa att det måste nog en läkare svara på. Då blev jag så jävla fundersam och undrade varför hon inte bara kunde säga vad det var. Men icke!

Så jag fick vänta tills i morse då en läkare ringde mig.. och hon förklarade att det inte var några förslitningar på ryggraden, ingen diskbråck eller att kotorna var sönder utan den var muskelkramper i ländrygg som när dom krampade till klämde på ichias nerven och det är därför jag har ont. Så jag fick en remiss till sjukgymnast och naprapat, underbart att få gå och få massage utan att betala. Men det är ju inte bara skönt heller iof, det kan ju göra sjukt ont. Men men hopas på det bästa..

Nu ska jag nog plugga lite... tjotjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback