Ska man skratta eller gråta??

Fick en liten kommentar om min inlägg "Ett bedårande barn av sin tid"..



Jag tror det fattades några bilder kan du inte lägga upp några till, så man verkligen förstår att det är du på bilderna.
Det finns även en funktion så man kan lägga upp miniatyrer. Veckans största ego tillfaller nog dig.




Men herregud, vad har man för liv om man ska kommentera andras inlägg om sånna små saker. Vill jag lägga upp bilder från när jag är liten så är väl det upp till mig? Blir bara så trött.. Gick in och läste han blogg och jag tänker inte ens lägga nån energi på att uttrycka mig om vad jag tycker!

Vill Sture inte se mina inlägga så skulle jag rekomendera honom att inte besöka min blogg..

Kommentarer
Postat av: Elin

sånt där är så jobbigt, dryga personer som kommenterar en massa elakt och onödigt... tur att det finns motsatsen också!:-) haha ja jag har märkt det också, naglarna blir liksom ojämna efter att man har tagit bort naglarna:-/ men men, det växer bort förr eller senare!:-) Sålänge försöker jag att jämna till dem genom att fila på ytan med en fil som inte är alltför raspig och därefter polera, fungerar bra!

Postat av: Jonne

Haha, Peter som besökte min blogg, kikade även in på din blogg. Läs du kommentaren. "Janne Loffe Carlsson på Crack"... :)

2007-09-18 @ 22:00:38
URL: http://lifeofjonne.blogg.se
Postat av: Tezzan

haha. hans blogg var ju bedrövlig ju! förstår vad du menar med sture :P ses puss

2007-09-19 @ 21:23:20
URL: http://tm86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback