Min alldeles EGNA dag..

Jaha, nu har Johan precis begett sig iväg mot Thailand närmare bestämt Hua Hin.. Fan fan fan vad jag är avis. Dom har köpt ett super fint hus där ner så det blir nog great för dom =)

Men Evelina hatar att vara ensam men vad göra man inte för att få vara kattvakt, haha!! Vi kommer nog få en bra tid jag och kissen under tre veckors tid..

Så så fort Johan stängt dörren började jag fundera på vad jag ska hitta på nu.. det finns ju massa saker att göra.. träffa mammsen, kompisarna och plugga förstås.
Men idag blir det inget pluggande för min del.. jag har bokat en klipp tid 14.15 och sen ska jag färga håret. och smörja in mig med tonvis brun-utan-sol.. jag och johan har en liten tävling kan man säga.. han tre veckor i thailand och jag tre veckor hemma i kalla sverige men jag ska fanimej vara brunare än honom.. men han sa inte att man inte fick fuska =)


image362
Hua Hin Beach..

image364
The lovely house..






Kommentarer
Postat av: ebba

Han är.. läskig..

Postat av: Jessica

Bra Evelina ;) allt fusk är Tillåtet!

2007-09-15 @ 13:12:39
URL: http://jessicachristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback