tAKiDA konserten 1/10-07 20.30 Arenan

Har precis kommit hem från takidas konsert. Jag säger bara, finns det nåt bättre?!

En stor eloge till dom grymma band medlemmarna.
Och det var verkligen live och ingen skit playback.
Här är det äkta vara!

Ett tag under konserten tappade jag sångaren ur sikte (man är ju inte lika lång som man kanske borde vara när man är på konsert) men efter ett tag såg jag honom igen och han säger:

-Fy fan, här går man ner och bjuder ut sig för publiken och går runt där ner.
Men inte en jävel kunda ta mig mellan bena!!

Hahaha..

Och Angelica jag säger bara fy fan för fläsk!! Heheh..



Reason to cry


Curly Sue


The black sheep


Broken


Die alone


Evil eye


Jaded


Losing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback