Uggle-liknade-varelse + Konvertera till nunnor..

Nu har vi varit på Freja och käkat, men inge alkohol för min del ikväll.. rätt skönt faktiskt..
vi käkade och satt mest och snacka skit..

Sen bestämde vi för att ge oss runt åtta, jag och fia drog hem till mig och fixade en blogg till henne, var vänlig se resultat =)

http://fiapersson.blogg.se


Runt halv tolv snåret så drog vi ut en sväng och cruza runt i staden..
helt plötsligt när vi rockade som mest i takt med musiken kom den en uggle-liknande-varelse mitt framför runtan..
jag som samtidigt pratade med Mange i mobilen höll på att sätta hjärtat i halsgropen.. medans jag trodde att fia skulle köra i diket såg jag mitt liv passera i revy.. hehe, låter väldigt drastiskt men det känndes verkligen så... =)

Sen styrde bilen mot Skogskyrkogårdens McDonalds..

Inhandlat:

  • En chicken junior
  • En rabarber/vanilj paj
  • En mjölk


Efter den var vi välförtjänta av en cigg och en skön färd hem.. På vägen hem pratade vi om det som alla tjejer pratar om, dom kända och omtalade killarna..  Finns så mycket att säga om killar, vet att dom känner samma sak om oss men vi är och förbir nog ett mysterium för varandra. Vi kommer aldrig att kunna förstå oss på dom och deom kommer aldrig kunna förstå sig på oss.. det är bara att acceptera!

Så jag frågade Fia om vi skulle bygga oss ett kloster och bli nunnor??
och hennes sköna men underliga svar med tanke på frågan var:

-Bara om vi får ta med oss en varsin kille!!

Hehe, bra där.. hela grejen med kloster är ju för att slippa det motsatta könet..
Men om jag nu skulle konvertera till nunna skulle jag bli en sån här:

image76


Vad man än säger och tycker om killar så klarar man sig inte utan dom heller för dom är helt underbara..
Allt man känner och i stort sett allt som rör sig runt känslor för killar, även om det är besvarade känslor eller inte får en bara att växa som person och även om saker och ting känns meningslöst och hopplöst så tror jag inte att man ska "hänga upp sig" på det. Tänk om vi inte hade alla dessa problem men killar, vad skulle man göra då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback