Tjejkväll, hell no!!

Jaha, igår var jag ju hos läkaren och först fick jag göra en massa konstiga övningar och sen sa hon att hon ville sjukskriva mig.. men vad fan det har jag inte råd med tänkte jag. Så efter ett tag kom vi fram till att jag ska äta Voltaren 3-4 ggå om dagen i 3-4 veckor.. låååångt tid! Och börja hos sjukgymnast och sen fick jag en remiss till magnet röntken i Fasta. Men det lär ju ta ett tag, bara vänta!!
och är jag fortfarande inte bra efter det blir det till att viiiila..

Efter jobbet som förövrigt var rätt okej, mina underbara arbetskompisar var så snälla och lät inte mig gör ett skit..
Kul att det är nån på arbetsplatsen som ser efter en..

så gick jag ner till Freja med Sarah,Mimmi,Therese för en mysig tjej kväll men sen dundrade Conny,Lasse och Chrisitan ner också. Där rök ju våran tjej kväll, men lika glad är jag för det det var faktiskt riktigt trevligt.. Lite kallt bara =).
Här kommer lite bilder som jag tagit med min alldeles jätte nya kamera..

105743-103105743-102105743-101105743-100105743-99105743-98 105743-97

















Nu är det dags för nya Harry Potter filmen på HeronCity och IKEA =)


Tjing tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback