Slödag i regnrusket..

Idag har jag inte gjort många knop.. det var regn regn regn utanför fönstret idag så jag stannade nog inne till tre nån gång sen åkte jag och Fia hemm till Mimmi ett tag. vi skulle hjälpa henne sätta upp gardiner men vi
icke-så-vana-snickare hade ju inte rätt borr, så det blev inge gardiner för Mimmi idag inte..

Sen åkte jag hem och lagade lite mat och lite senare dog jag framför tvn hos Carro och Sutte.. vi titta på en film som hette "Littel Man"  bra men en aning konstig =)

Så nu är jag hemma igen och ska försöka få lite sömn..


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mimmi

det är ju inte så lätt när man frågar sin syster om man kan låna en borrmaskin och borr och dem ger en fel....men kul hade vi...hehe...kram

2007-07-14 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback