Sammanfattning av dagen..

Imorse var jag så galet trött..
jag sov till och från sen klockan 19.00 igår kväll till halv elva i morse.. det är 13,5 timmar.. ZzZzzZZ!!!
Lite mycket kanske, men fy satan vad skönt det var!!

Även om jag gärna hade sovit någar timmar länge så var jag tvungen att palla mig upp..
Fixa och dona lite hemma och sen var den bara att bege sig iväg till jobbet.. som tur har den varit rätt lungt i idag på jobbet, lite mjukstart sådär i början på veckan.. Men konstig nog flög timmarna iväg och sen var den dags för hemgång.. men det gick inte enligt planerna.. jag hamnade visst på Freja men pappa,hans respektive Marie och Maries underbart sköna vän Lena.. tog några öl och snackade om allt mellan himmel och jord..
Efter nån timme på Freja var det dags att ta den lila cykeln till nästa stopp... Kroken. Där bjöds det på Irish Coffe och farligt goda tryfflar. Mums!!

Det kännde som en bra avslutning på en underbart härlig sommar kväll..
Men nu är man hemma i soffan i ett par sånna där "mjukis-kläder-som-man-bara-inte-visar-sig-ofentligt-i"
inte vackra men gud så sköna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback