Rygg ont!! Awwww!

Fy fan vad jag har ont i ryggen nu.. Dom som inte har eller har haft ont i rygg "på riktigt" kan inte ens föreställa sig hur ont det gör, det går inte att förklara men den smärtan är inte som alla andra..

För några år sedan var jag med om en bil olycka och nåt år efter det en till.. Och den sista krocken var den som verkligen utlöste allt. Jag började hos sjukgymnast och hon konstaterade att jag hade problem men dom inre musklerna som håller upp ryggen. Efter ett tag blev det lite bättre men jag har inte direkt haft några "bra" jobb, jag har jobbat inom vården och resturang och både är jäkligt tunga för ryggen.. men jag vet att jag får skylla mig själv, men vad fan ska man göra om det är den enda jobben som erbjuds unga.


Men på senaste tiden har den blivit tusen ggå värre, nu gör det nästan konstant ont, och den smärta går mig på nerverna så nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen att ringa läkaren.
Så nu är det väl bara att vänta på en tid..


image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback