Lill lördag med Carro/Ny digitalkamera

Jaha, igår var det ju lill lördag som ni vet och jag hade inga större planer för kvällen..
Men sen ringde Carro och var sugen på att dricka lite. så hon tog med sig sin dricka och kom hem till mig, det var en mycket trevligt tjejkväll men en massa "girli talk"..

Carro sov över på soffan, och jag tror att hon verkligen njöööt av att få sooova. Hon har nämligen en dotter på snart fem månader hemma och alla vet ju hur mycket man får sova när man har barn?!
Vi somna inte först runt fyra och upp igen runt två tiden, så hoppas hon är ordentligt utvilad nu *smile..

För några veckor sen beställde jag en ny digitalkamera som jag hade tänkt har med mig när vi åker till Bulgarien, men så fick jag brev hem i går om att den var restad till vecka 36, och vi åker vecka 32 så där sprack mina planer.

Så idag beställde jag en annan kamera...

image80Looove it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback