Kläder kläder kläder..

Varför ska det vara så j*vla svårt att bestämma vad man ska ha på sig på morgonen (eller vilken tid på dygnet för den delen)??!

Det är ju trors allt bara kläder.. Det har jag försökt intala mig själv en miljondriljon tals ggå men det går ju inte bara.. måste vara nöjd och kännas bra med det man har på sig annars blir hela dagen skit,,

Trots att man köper nya kläder var och varannan dag så är det fortfarande bara skit i garderoben..
Jag skulle behöva vinna på lotto så att jag kan slänga skiten och in med lite nytt.. *Då skulle jag må.

Och håret ska vi inte prata om.. har man en "bad hair day" så har man, det finns inte mycket att göra åt..
om man iof inte är driljonär och har råd att anlita proffs.. men det har ju inte jag..

Intalar mig själv:
-Du är fin, du är fin!! Det är den inre som räknas och inte alla fina kläder och snygga frisyrer   
*Haa, yoooure riiiiight!!


Nu är det dags att gå till jobbet, näst sista dagen innan semester  *tungt...
Thathaaaaa..


image47Bad hair day??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback