Kladdig midsommar!!

Jag vet att mina bloggar inte ligger i nån direkt ordning... men hörrni allvarligt
-Vad gör det om hundra år??!


Jag jobbar på en konditori pch eftersom att vi hade stängt under midsommar helgen fick personalen plocka på sig allt som fanns att erbjuda hem..

hmmm.. visst det blev ätandes av bakverken men för att äta upp bakelser av ett värde på över tusen lappen krävs det nästan en armé..

det började med en fajt mellan mig och fyra killar... (hur kommer det sig att tjejer alltid ska vara i underläge)
det var en kladdig midsommar men kul.. första och förmodligen sista gången man är på ett rikigt tårt kalas

image3


image4

Så fint så fint.. har tyvärr inga efter bilder, men  n kan ju tänka er hur den såg ut...
Städa städa städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback