I feel like..


Jag kan inte mycket om kärlek men detta känns.
Hjärtat svider och jag vet att de är kärleken som känns.
Vad ska jag göra?
Det är en gåta, jag vill inte bli sårad.

Han kanske inte ens gillar mig.
Orkar inte se dig som vän när jag tycker så mycket om dig.
Du får mig glad,du får mig varm..

Tre ord som saknas som kan föra dig till mig.
Vad kan jag göra för att få dig att tycka om mig?
Mina känslor gör så att jag inte sover på natten.
De jag har är sanningen som skrivs på papper.

Samma kille samma dagar..
När viär tillsammns kommer den känslan
som gör mig alldeless glad som får mig att må bra.

Även om du bara vill se oss som vänner.
Så tycker jag om dig och det hindrar inte vad jag känner.
vill inte försöra vänskapen med dem tre orden.
vill inte såra den vackraste på jorden.

Varför såg ja dig, varför träffades vi ens.
Om vi inte hade känt varann hade de varit lättare.
Ska jag vänta och se vad som händer i framtiden.

Jag gör vad som helst för att få dig lycklig.
jag vill att du mår bra och lever ett bra liv.
Tänk om du tycker om mig o känner samma sak.
Tänk om du tycker om mig men lämnar mig kvar??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback