En fullspäckad helg.. tufft men gud så kul det var!!

Lite uppdatering om helgen som varit..
I fredags samlade vi Bulgarien tjejerna till en utsökt måltid hemma hos petra..
Vi skrattade och drack vin.. vi hade en sån där roligt tillbaka blick i fjortis tiden.. och gjorde och sa sånt som man bara kan göra men tjejerna.. Och tjejer, tack än en gång för den superba maten!!
Den kvällen skulle jag sova över hos petra men återigen som så många ggå ändrades mina planer...
petra skulle helt plötsligt inte sova hemma.. men inte var jag sur för det.. känner man petra så vet man.. inge illa menat men det bara är så.. det ingår liksom i "petra paketet" haha..
Så jag beslutade mig för att åka till mitt ex Johan och snacka skit.. jag kom dit och vi började spela nintendo wee..
sjukt kul spel.. alla som inte har eller har tänkt att pröva bör tänka om..

Nintendo Wee = Jävligt kul men resulterade i träningsverkdagen efter.. den kanske låter skumt att få träningsverk av ett tv spel.. men jag säger bara PROVA!! Så ska ni se..

Klockan började närma sig halv fem så jag stannade kvar över natten.. och det trodde jag faktiskt inte men det kännde bra som fan... ingen sånt känslo messigt alltså men bra att vi äntligen lagt ner stridsyxan..

Vaknade på lördagen och fatta inte rikigt vart jag  var..inte så konsigt kanske när man inte bott där på mer än ett halv år men sen blev jag upphämtade av en bakis Fia och vi åkte ner på stan för att inhandla presenter..
Conny fyllde år på lördagen så han fick presentkort..
och Melina som är en av mina närmaste tjejkompisars barn skulle ha namncermoni -så av tant evelina och tant fia fick hon ett silver halsband med ett diamant hjärta..

Sen blev det kaffe och smörgåstårta hos connys föräldrar.. gottigottgott!!!
Efter ett tag så kom christian med sen son liam.. och gud vad han höll på...hur kan en katt vara så rolig? haha.. men det är så himla kul att se när barn blir helt överväldiga över en kisse..

-Men gud vad jag älskar barn!! Dom är så härliga på alla sätt och vis!!

Eftern en mycket mättade mage var det bara att gå hem och göra sig i ordning för kvällens fest..
alla samlades hos christian runt sju och vi hade en jätte trevligt kväll med många kort... haha, dom längtar jag efter att få se.. alltid kul att se före-och efter bilder, i nyktert tillstånd och inte så nykter tillstånd..

Söndagen var däremot in lika kul... inte på morgonen iaf.. efter mina ynka fem timmars sömn kom Carro o hämtade mig.. hade lovat att hjälpa henne att fixa med namncermonin.

-Om ni aldrig har blåst upp 95 st ballonger nästan fortfarande full klockan tio på morgonen...
 så är mitt råd till er att inte ge er in på  nåt sånt..
Efter den skulle jag fan i mig ha behövt en extra syrgas mask..

Men alla förberadelser gick bra och det blev en lyckad eftermiddag och melina var så fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback