Christer "Space Man" Fugelsang/ Sommar mys på Ringvägen..loovely!!

Just nu känns det tyngre än vanligt att jobba.. men tanken på att det bara är två dagar kvar innan man får vara ledig så är det som att kroppen och inte minst hjärna går på spar energi..
Allt man gör på jobbet känns tyngre än vanligt.. *Suck.

Idag efter jobbet så åke jag och min andra hälft fia och köpte kaffe och åkte ut och satte oss vid vattnet på ringvägen.. *Sommar mys..

Sen kom Lasse,Annicka och Adde förbi och livade upp stämmningen..
Och Adde hade tydligen "träffar" Christer Fugelsang på schell macken igår..
Träffat?? När nån säger att man har träffat en person så betyder det för mig att man pratat med människan inte bara sett den.. men om det gör Adde glad och lycklig att han har träffat "Space Man" så låt han vara det,hehe..

Addes replik:
-Och när jag såg Christer (nämnd av förnamnet,det lät som att han känt honom i evigheter)
så kunde jag inte sluta titta på hans händer och fötter och tänkte:

"Fan vad coolt att dom där händerna och fötterna har vart  i rymden!!"

-Fan jag ångra mig att jag inte fråga efter en autograf, där skulle det stå..

                               
                                 "Till Adde från Space Man"


 Ringvägen klippa                                                                                        Ringvägen stenar                                 image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback