Berkeley College NY, Reklam och Marknadsföring

Nu är det gjort..
Efter mycket om och men, velande fram och tillbaks om vad jag egentligen vill här i livet..
Kom jag fram till att jag vill plugga marknadsföring och reklam men sen kom den andra svåra frågan.. vart??!

Har alltid funderat på att plugga utomlands, vilken upplevelse, plus att man får en språkresa på köpet.
Så nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och skickat intresse anmälan till Berkeley College i New York..

Konstigt nog var det inte allt för svårt att komma in..
och New York.. Älskar den staden!!!

Men efter anmälan var in skickad så fick jag redan hemlängtan.. det är fan på andra sidan jorden..
Helt ensam
i en stor stad som denna.. Men den finns ju telefon och lååånga flygresor hem..




Berkeley College grundades 1931 och har ett flertal campus i New York och New Jersey. Hit söker sig studenter från hela USA såväl som från övriga världen och på skolan hittar man idag mer än 80 olika nationaliteter. Det råder inga tvivel om att New York är helt rätt ställe att studera på om man är intresserad av business. Berkely College har ett högt anseende och lockar till sig motiverade studenter som har siktet fast inställt på att göra snabb karriär i sitt yrkesliv efter studierna.



image44      image45
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback