After Work resulterade i After Water..

Ännu en arbetsvecka avklarad, har inte mått så himla bra den här veckan. Har börjat äta smärtstillande för ryggen och dom gör så att man mår illa,yrslig och kräkningar. Konstigt att man kan göra medicin men en vanlig biverknings som kräkningar då gör man ju sig av med det igen.. Men men jag har iaf hållt ut den här veckan, stolt över mig själv =)

Efter jobbet igår skulle jag och några av tjejerna gå och ta en after work, och när planerna var bestämda så kom jag på att jag inte kan dricka pga av tabletterna så det fick bli en after water.. men lika glad är jag för det!!

Sen gick jag upp till Johan där Marcus,Fredrik,Angelica och Gurra skulle befinna sig men alla drog när jag kom, haha. Klockan var visseligen typ halv två men så det blev jag och Johan som spelade Giutar Hero. Och jag förlora som vanligt =(




image138

image139




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback