5,4,3,2,1 - Bulgarien!!

Snart är det dags om fem dagar lyfter vi till Bulgarien och på mig som är en aning flygrädd så börjar paniken krypa längst ryggraden. Tanken på att vi tjejer kommer ha en underbar veckan får mig att lysa upp som en sol men sen kommer tanken om att man ska upp 10.000 meter i luften i kapp en. Den tanken är inte alls lika spännande. Och just för tillfället är jag sjuk och hemma från jobbet. Det gör ju inte direkt saken lättare, just nu snurran tankarna som mest. Inför varje gång evelina ska upp i luften förbereder hon sig för det värsta så att man kan känna lättnad när allt går som det ska istället. Konstigt nog.. Trots att mina senaste dagar har bestått av illamående,kräkningar och sömn så har jag idag sakta men säkert plockat lite kläder som ska med på resa. När jag var färdig efter ett ex antal timmar så blev resultatet såhär:


Linser
Glasögon
Deo
Lotion
Hårnålar
Hårsnoddar
Borste
Spray
Parfym
Smycken
Hårklämma
Tandborste
Tandkräm
Shampo
Balsam
Diadem
3 stora handdukar
1 liten handduk
Smink
Ansiktsmask
Bikini
3 par strumpor
Trosor
7 st BH:ar
Snus
Pass
Pengar
Kamera
Batteriladdare
Batterier
10 par skor
P-piller
Spegel
Reseförsäkring
Kepsar
Sjalar
Bok
Hörlurar
Mp3
3 Solglasögon
Solskyddsfaktor
After sun
Nack kudde till flyget
8 klänningar
3 kjolar
2 tjock tröjor
6 cardigan
1 sarong
6 byxor
1 par tights
20 linnen
18 toppar
4 shorts
4 tubtoppar
5 boleros
4 tunikor
4 skärp
3 sidenband

                          Tvätt inför Bulgarien            
  









Allt som ska tvättas & tas med           

       
Packning Bulgarien 2 
Lite kläder..

Packning Bulgarien 1
..och lite till.



Efter att jag lagt upp allt på bordet insåg jag att den här inte funkar..
Måste sortera, man ska ju köpa med sig saker därifrån också =)



Hotel Szedez -BulgarienVårt hotell,
ser kanske inte allt för mycket ut för världen men vi får väl se..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback