Det känns som att allt hänger på en tunn tråd och jag kan falla när som helst.. Del1

Som jag skrev tidigare i bloggen så har jag vart sjuk och är fortfarande. Jag äter smärtstillande för min rygg och dom ger biverkningar av illamående och kräkningar. Så idag är den den trejde dagen jag är hemma. Jag ringde vårdguiden igår och besättade hur det låg till. Dom sa att jag skulle ta den sista dosen av tabeletterna igår och sluta idag. Och sen skulle jag känna mig bättre imorgon (torsdag).

Så jag ringde jobbet idag och berättade hur det låg till och att jag kommer imorgon om allt går som det ska. Och min chef blev förvånd och fattade ingenting. Och dom skulle tydligen på bröllop i helgen och nu kunde dom inte gå pga att dom inte hade personal som jobbade. Och vad fan har det med mig att göra??
Jag jobbar inte ens helger. Awwwwww!!

Sen ville dom ha ett sjukintyg på att jag har vart hemma och varför. Men då sa jag att jag inte har varit hos nån läkare utan bara ringt vårdupplysning. Men det spelade tydligen ingen roll. Så jag sa att jag skulle försöka ordna det och ringde sjukhuset för att prata med läkaren jag besökte för ryggen. Men då visar det sig att hon har slutat. Så nu väntar jag bara på att sjukhusets rådgivning ska ringa upp mig. Så får vi väl se om dom kan ge nåt intyg.
Det är bara att hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback