Conny & Johan Vs. Spriten!!

Igår bagav jag,johan,fia och conny ut i skogen för att hälsa på kim och sarah på lisön. Vi spelade badminton (dock utan nät) men CONNY, vad gör det om hundra år! =)

Vi hade en mysig kväll ute på farstun under den alldeles nyinköpta lampan. Sen kom "torkel i knipa" upp på tapeten och conny och johan började citera filmen..

-Du är för ful för mig och din morsa går för en hundring!!.

-Eru slut, jag orkar inte diskutera.. man vet aldrig när man behöver ett schysst järnrör!!

-Tjena fuck-fejs slå dig ner innan jag gör det!!


Bla bla bla.. citat efter citat, galet roligt film, måste ses om inte så gjorts =)



VI hade trevligt som fan där uppe men alla var väl lite trötta så runt elva åkte vi hem och bilfärden hem var som en upplevelse på ett nöjesfält.


Nu är det dags att åkaiväg till haninge... för fönste shoppingt trorts att lönen anlänt =)


/Käk-knäckar Elof!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback