Suck..

För tillfället bor jag och min sambo i en hyresrätt på 3 rum och kök.. men vi är så fruktansvärt trötta på "nynäshamns bostäder" och vill bara flytta här ifrån..

Så förra veckan fick jag ett glädje samtal från en kompis som berättade att dom skulle på visning på ett hus och sälja deras super duper läckra 3:a (bostadsrätt). Jag blev verkligen överlycklig och trodde inte det var sant.. vi som har väntat så länge. Kunde det äntligen ske.. skulle vi äntligen få ett fint hem!!!

Men pratade precis med min kompis och hon berättade att det hade blivit budgivning på det huset dom var intresserade av, och på 10 minuter gick priset från 1 525 000 till 2 000 000!!!!!!  *GaLeT sJuKt!!!

Blev så himla besviken.. även om jag VISSTE att dom inte var dom enda som var intresserade..
men jag ville ju så gärna.. men det är bara att tappert kämpa på.. jag ska ha den lgh:n..  *besatt*
och dom letar fortfarande ett nytt hem..

Du ska inte ge upp hoppet, först hoppet har gett upp dig (förtillfället är det min livsfilosofi)
hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback