Hela helgen var som ett stort väntrum!!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. får nog rycka upp mig själv lite!!

I Torsdags fick jag redan på att min bror skulle komma ner från Åre och behövde nån stans att sova under helgen så jag tog ut en semester dag från jobbet på Fredagen.. Jessica, snälla jessica kunde ta mitt pass som tur var.. Kunde ju inte låta brorsan stå ute i höst rusket.

Det hade även vart en hård vecka så att den blev kortare gjorde ju direkt inget..
men när jag senare på kvällen sitter och väntar på bussen och njuter av att helgen är äntligen här så ringer telefonen och det är Daniel (min bror). Han kommer inte!!!!!!!!!!

Han var trött efter en 9 timmars lång körning i snöovädret.. vilket är förståligt!!
Så han stannade i stan hos min andra bror istället..
Jag suckade djup för att jag då inte hade behövt ta ledigt.. men sen kommer jag på mig själv att det är ju bara att njuta av en hel dag längre helg!!! Det är inte så ofta det händer..

Hade en lugn torsdags kväll med sambon framför en mysig film när det stormade ute..

Vaknade på fredagen och bara mös kvar under det varma duntäcket.. tyckte lite synd om johan som var tvungen att jobba ute i det vädret.

Skulle träffa pappa och brodern på fredagen.. men åter igen blir det inställt *grrrr
Senare på kvällen gick jag och johan hem till jessica och robin och drack lite rötjut och öl.. hade en trevlig kväll framför idol. Efter att klockan gick alldeles för fort slog det mig att jag ahde ju glömt bort att jag skulle träffa mamma ner på kvarters krogen.. Jag och johan tackade för en trevlig kväll och sedan var det bara ut i stormen igen.. det var inte långt att gå som tur var.

Väl framme inser jag att det är karaoke där nere, men det gör inte mig något.. 
ÄLSKAR att sjunga.. Min passion :D

Efter en bugg (och fyra cocca-cola) med Johan beger han sig hem för att spela WOW *Grrrr, allergisk*
Jag stannar kvar men mamma och det var en super lyckade kväll.. lagom salongsberusad, trevligt sällskap och en mick.

Kom inte hem först 02.30 på natten.. kröp ner i en varm säng och varm johan,
varm johan+iskall evelina = fullträff

Vaknade kl 08.30 av att klockan ringde.. skulle ju upp och träffa pappa.kusinen och "Bröderna Grimm". men åter igen FÖRSENING.. välkommen till den manliga sidan av min familj!!!!!!

Jag, mamma och hennes kompis Vida begav oss ner i det super härliga höst vädret för att titta till höstmarknaden.. min kompis sarah kommer ner och då... då av alla tillfällen ringer pappa och kommer och hämtar mig NUUUU!!!!! Suck... hoppade in i bilen åkte till hembyggdsgården och åt en så j*vla god fisk soppa.. Muuummms!!!!!! Senare på kvällen hamn vi hos svärföräldrarna och åt plankstek och badade jacuzzi.. Underbart!!!!!

Sen idag åkte jag och en kompis till Jysk och Eko.. sjukt billigt.. jag fick en stooor, då menar jag stoor kasse med massa saker för 250 spänn.. Är jätte glad!!! Iof bara sånna här onödiga saker som är bra att ha till hemmet :D

Det var en liten detaljerad sammanfattning av min helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback