Brokeback Mountain Vs. Feber

När jag var på jobbet tidigare i dag började jag känna mig jätte konstig, ont som F A N i magen, hela kroppen och alltmänt sänkt. När jag äntligen var på min del av stan efter nästan 10 jobbiga timmar på jobbet,
burrade jag ner mig i en mysig filt hemma hos Sarah och filmen kunde börja....

(SF´s intrudoktions musik)


BROKEBACK MOUNTAIN!! Filmen jag så länge velat sett.. ohh, vad bra den var!!
Tog lite oväntade vändningar, men det är det jag gillar, filmer som är outförsedda..


Efter ca 2 timmars mys framför tvn tackade jag för kvällen och gick hem till mig.. väl hemma frös jag som en galning.. så jag grabbade min super fina ljuslila termometer och efter 1 minuts väntan kom svaret..
Jag hade feber..38,6


Så jag vet inte riktigt om jag ska jobba imorgon eller inte.. man ska ju inte jobba när man har feber men får se hus jag känner mig imorgon..
Nu ska jag sova och försöka kyla ner mig själv..


Tjingelonkan stonkan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback